Stručne povedané, je to služba, ktorá využíva analytiku založenú na umelej inteligencii na identifikáciu a opravu potenciálnych problémov s vašimi výťahmi, eskalátormi a automatickými dverami v budovách, skôr ako spôsobia problémy. Naša prediktívna údržba sa nazýva KONE 24/7 Connected Services.
Návštevníci hotela môžu byť kritickí
Vzhľadom na množstvo online recenzií a pokrytie na sociálnych sieťach je význam dojmu hostí zásadný. To je dôvod, prečo je prediktívna údržba nevyhnutnosťou, ak sa snažíte zaistiť príjemný pobyt a udržať si dobrý imidž značky. O pocit spoľahlivosti môžete ľahko prísť a je ťažké získať ho späť.
Lepší imidž značky:
vyvarovanie sa väčších problémov znamená lepší dojem zákazníkov, lepšie recenzie a spolu s nadštandardnými službami odôvodňuje prémiové ceny izieb.
Plynulý pohyb ľudí:
inteligentná prediktívna údržba znižuje počet prerušení prevádzky a zlepšuje pohyb ľudí počas špičky.
KONE Hotely
Menej prestojov a menej sťažností:
automatické nahlasovanie a analýza problémov obmedzujú prestoje a sťažnosti hostí.
Optimalizácia s využitím dát:
vďaka špičkovým dátam je jednoduchšie optimalizovať pohyb ľudí, predĺžiť životnosť zariadení a prijímať informované investičné rozhodnutia.
„Návštevníci hotela si platia za kompletný zážitok. Ak sa niečo pokazí, je to problém. Služba KONE 24/7 Connected Services je svojím spôsobom niečo ako poistenie zabraňujúce negatívnej spätnej väzbe.“
Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?