Obráťte sa na odborníkov
V prípade všeobecných otázok volajte zákaznícky servis KONE na číslo 0800 173 174.
Môžete nás zastihnúť v pracovných dňoch od 7.00 do 16.30 hod
KONTAKTNÉ ÚDAJE PRE SERVISNÉ SLUŽBY
V prípade všeobecných otázok volajte zákaznícky servis KONE na číslo 0800 173 174.
Môžete nás zastihnúť v pracovných dňoch od 7.00 do 16.30 hod
Objednajte si servisné služby alebo nahláste núdzovú situáciu
Tel. 0800 328 328
informacie@kone.com (v prípadoch, keď nie je potrebná rýchla reakcia)
Vyplňte kontaktný formulár a my vás budeme kontaktovať
ONLINE NÁSTROJE
Majte aktuálne informácie o výkone a monitorujte servisné činnosti v reálnom čase. Naše online nástroje poskytujú pokoj, pretože umožňujú jednoduchú kontrolu vášho zariadenia.
Nepretržitý prístup k údajom o výkone, poruchách a opravách všetkých vašich zariadení kdekoľvek a kedykoľvek prostredníctvom jednoducho použiteľného webového portálu.
Jednoducho použiteľná aplikácia s upozorneniami v reálnom čase o stave zariadenia, plánoch údržby a priebežnom servise.
Získajte informácie o svojich výťahoch, eskalátoroch a automatických dverách v reálnom čase.
Prezrite si prebehnuté, prebiehajúce a nadchádzajúce práce a súvisiace faktúry.
Hovorte s odborníkom zákazníckeho servisu kedykoľvek to potrebujete.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY TÝKAJÚCE SA SERVISNEJ PODPORY
Náš webový portál KONE Online a aplikácia KONE Mobile vám a vášmu tímu poskytujú nepretržitý prístup k údajom o výkone, údržbe, poruchách a opravách všetkých vašich zariadení.
Stav svojho zariadenia môžete skontrolovať prostredníctvom KONE Online alebo KONE Mobile. Ak máte pripojené zariadenie, budete môcť zistiť, či už pracujeme na odstránení problému. Môžete podať servisnú požiadavku alebo nahlásiť incident telefonicky alebo nás kontaktovať priamo z KONE Online alebo KONE Mobile.
KONE Online alebo KONE Mobile vám zobrazí všetky nadchádzajúce a minulé návštevy údržby pre všetky zariadenia, ktoré pre vás udržiavame.