Zákaznícky servis | Kontaktujte nás pre servisné otázky

KONTAKTNÉ ÚDAJE PRE SERVISNÉ SLUŽBY

Máte konkrétnu otázku?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Obráťte sa na odborníkov

V prípade všeobecných otázok volajte zákaznícky servis KONE na číslo 0800 173 174.

Môžete nás zastihnúť v pracovných dňoch od 7.00 do 16.30 hod

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Nahlásenie poruchy

Objednajte si servisné služby alebo nahláste núdzovú situáciu

Tel. 0800 328 328

informacie@kone.com (v prípadoch, keď nie je potrebná rýchla reakcia)

Ako vám môžeme pomôcť

Vyplňte kontaktný formulár a my vás budeme kontaktovať

Sample form






+421






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Maximálna veľkosť 25 MB, formáty: xlsx, docx, pptx, pdf, zip, png, jpg, jpeg.
S odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním dát. Viac informácií nájdete v Ochrane osobných údajov.


ONLINE NÁSTROJE

Získajte rýchlo dôležité informácie

Majte aktuálne informácie o výkone a monitorujte servisné činnosti v reálnom čase. Naše online nástroje poskytujú pokoj, pretože umožňujú jednoduchú kontrolu vášho zariadenia.

Zákaznícky servis | Kontaktujte nás pre servisné otázky

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Nepretržitý prístup k údajom o výkone, poruchách a opravách všetkých vašich zariadení kdekoľvek a kedykoľvek prostredníctvom jednoducho použiteľného webového portálu.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

Jednoducho použiteľná aplikácia s upozorneniami v reálnom čase o stave zariadenia, plánoch údržby a priebežnom servise.

Icon_Investors.svg

Monitorovanie zariadení

Získajte informácie o svojich výťahoch, eskalátoroch a automatických dverách v reálnom čase.

Icon_Digital_Services.svg

Sledovanie priebehu servisu

Prezrite si prebehnuté, prebiehajúce a nadchádzajúce práce a súvisiace faktúry.

Icon_Component_Upgrades.svg

Kontaktujte podporu

Hovorte s odborníkom zákazníckeho servisu kedykoľvek to potrebujete.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY TÝKAJÚCE SA SERVISNEJ PODPORY

Nájdite odpovede na často kladené otázky

  • Náš webový portál KONE Online a aplikácia KONE Mobile vám a vášmu tímu poskytujú nepretržitý prístup k údajom o výkone, údržbe, poruchách a opravách všetkých vašich zariadení.

  • Stav svojho zariadenia môžete skontrolovať prostredníctvom KONE Online alebo KONE Mobile. Ak máte pripojené zariadenie, budete môcť zistiť, či už pracujeme na odstránení problému. Môžete podať servisnú požiadavku alebo nahlásiť incident telefonicky alebo nás kontaktovať priamo z KONE Online alebo KONE Mobile.

  • KONE Online alebo KONE Mobile vám zobrazí všetky nadchádzajúce a minulé návštevy údržby pre všetky zariadenia, ktoré pre vás udržiavame.

Cookies

Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.