Projektujte výťahy online pomocou NOVÉHO nástroja KONE Studio Vyskúšajte ho už teraz

Prečo spokojní zamestnanci znamenajú spokojných zákazníkov

Zdieľať túto stránku

Aké je tajomstvo budovania skvelej firemnej kultúry?

Štúdie opakovane preukázali, že spoločnosti so zapojenými a spokojnými zamestnancami majú lepšie vzťahy so zákazníkmi. Keďže časopis Forbes opäť označil spoločnosť KONE za jedného z najlepších zamestnávateľov na svete, pozrieme sa na to, čo tvorí skvelú firemnú kultúru a ako pomáha vyčariť úsmev na tvárach našich kolegov a zákazníkov.

Publikované nov-06-2023

Čo spája servisného technika spoločnosti KONE v Severnej Amerike, manažéra pobočky v strednej Európe a špecialistu na výskum a vývoj v našom závode Kunshan v Číne?

Odpoveďou je jedinečná a silná kultúra spoločnosti KONE, ktorá riadi spôsob, akým našich 60 000 zamestnancov spolupracuje, vidí svet a stavia našich zákazníkov do centra všetkého, čo robíme. V roku 2023 časopis Forbes opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete a na základe tohtoročného prieskumu, ktorého sa zúčastnilo 170 000 zamestnancov v 55 krajinách, patríme medzi 700 najlepších globálnych spoločností.

Forbes v spolupráci s výskumnou agentúrou Statista zisťoval odporúčania a postrehy zamestnancov nadnárodných spoločností a inštitúcií. Respondentov sa pýtali, či by svoju spoločnosť odporučili rodine alebo priateľom, a aby ohodnotili svojho zamestnávateľa na základe kritérií, ako je rozvoj talentov, rozmanitosť a primeraná hrdosť na produkt alebo službu, ktorú spoločnosť ponúka.

Naši talentovaní a skvelí ľudia sú našou najväčšou devízou a veríme, že spokojní zamestnanci robia spokojných zákazníkov.

Čo sa teda podieľa na budovaní víťaznej firemnej kultúry?

Prieskum časopisu Forbes medzi 170 000 zamestnancami globálnych spoločností v 55 krajinách opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete.
Prieskum časopisu Forbes medzi 170 000 zamestnancami globálnych spoločností v 55 krajinách opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete.

Všichni na tom máme svůj podíl

Kultúru spoločnosti KONE vytvára to, čo robí každý z nás, čím podporujeme našich zákazníkov a kolegov, a aktivity, ktoré inšpirujú ľudí okolo nás a robia svet lepším.

Rozvíjať kultúru v spoločnosti KONE znamená neustále zapájať 60 000 zamestnancov, zhromažďovať údaje na prijímanie informovaných rozhodnutí a korekcií smerovania a monitorovať výkonnosť v porovnaní so strategickými cieľmi.

Analýza kultúry spoločnosti KONE odhalila, že zvyky a správanie, ktoré podporujú pocit angažovanosti zamestnancov, zahŕňajú otvorenosť a dôveru, podporu osobného prístupu a inovácie vedené zamestnancami.

Geniálne nápady vznikajú vtedy, keď sa snažíme navzájom spolupracovať, zdieľať svoje prístupy, diskutovať a učiť sa z chýb.

Jadrom kultúry spoločnosti KONE je záväzok skutočnej inklúzie a poskytovania priestoru rôznym hlasom. "Rôznorodosť a inklúzia sú pre podnikanie dobré," vysvetľuje Susanne Skippari, KONE's Executive Vice President of People & Communications. "Prináša to oveľa viac nápadov a lepší zdroj myšlienok a názorov."

Zostať zvedavý, učiť sa od iných a častejšie sa pýtať "prečo" sú jednoduché činnosti, ktoré môžeme všetci praktizovať a ktoré môžu viesť k väčšiemu úspechu.

"V spoločnosti KONE tvrdo pracujeme na budovaní kultúry, ktorá posilňuje postavenie zamestnancov a podporuje inklúziu," hovorí Skippari. "V inkluzívnej kultúre sa ľudia cítia bezpečne, môžu hovoriť o všetkom, klásť otázky a vyjadrovať svoje názory, čo nám pomáha stať sa lepšou spoločnosťou pre našich zamestnancov a zákazníkov."

Ďalšou dôležitou zložkou je zameranie na neustály osobný a profesionálny rozvoj.

Inklúzia, posilnenie postavenia a vzájomná dôvera medzi našimi zamestnancami, ktorí sú naším najcennejším bohatstvom, sú len niektoré z prvkov, ktoré podľa nás prispievajú k budovaniu víťaznej kultúry.
Inklúzia, posilnenie postavenia a vzájomná dôvera medzi našimi zamestnancami, ktorí sú naším najcennejším bohatstvom, sú len niektoré z prvkov, ktoré podľa nás prispievajú k budovaniu víťaznej kultúry.

Tajomstvo úspechu so zákazníkmi

Naša kultúra je kľúčom k budovaniu skvelej zákazníckej skúsenosti a začína sa počúvaním. Hoci svojich zákazníkov dobre poznáme, ich priority a bolestivé miesta nás môžu prekvapiť.

Preto vždy začíname tým, že zákazníkov povzbudíme, aby nám povedali, ako sa im darí a aké sú ich priority a ciele. Tento jednoduchý proces nám nielen pomáha vybudovať most medzi prioritami zákazníka a spôsobmi, ako ich môže spoločnosť KONE podporiť, ale je tiež rozhodujúci pre rýchlejšie dosiahnutie ideálnych riešení.

Cookies

Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.